Produsele comandate se livreaza prin curierat rapid. Timpul de livrare se incadreaza de regula intre 24 si 48 de ore de la ridicarea coletelor si pana la predarea lor catre cumparator. In perioada zilelor de sărbători legale, în perioada reducerilor Black Friday sau când vremea ori alte situații excepționale nu permit, durata de livrare poate fi mai mare.
Produsele cu status "In stoc" se expediaza in aceeasi zi pentru toate comenzile plasate pana la ora 12:00. Comenzile plasate dupa ora 12:00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.
In cazul platii cu ordin de plata, termenul de expediere se calculeaza din momentul vizualizarii tranzactiei in contul bancar al vanzatorului. Astfel, daca plata este confirmata in contul bancar pana la ora 11:00, produsele din stoc se vor expedia in aceeasi zi.
Produsele cu status "La comanda" pot avea termen de livrare de pana la 14 zile. Pentru acestea, termenul estimat de livrare va fi comunicat dupa procesarea comenzii.
In ziua livrarii coletului, clientul este notificat printr-un SMS de catre firma de curierat, la numarul de contact furnizat la plasarea comenzii. In cazul in care nu veti fi gasit la adresa indicata, in orarul comunicat pentru livrare, curierul va pastra produsele comandate intre 1 - 3 zile si va incerca din nou livrarea.
Cumparatorul este obligat sa verifice integritatea si respectiv existenta tuturor coletelor (in caz ca sunt mai multe colete acestea vor fi numerotate astfel: 1/2, 2/2 etc.), iar in cazul in care observa neregularitati, sa le reclame pe documentul de transport (AWB) sau sa intocmeasca un proces verbal cu observatiile sale, semnat de catre el si de catre agentul care a efectuat livrarea.
Cumparatorul este obligat sa anunte lipsa din colet sau orice defect al produsului sau ale unei componente a produsului comandat, inainte de inceperea montajului. Problema va fi remediata in cel mai scurt timp si toate costurile de inlocuire vor fi suportate de vanzator.