Livrare gratuita pentru toate produsele!
ErgoPlus

Contul meu

Creeaza cont

Conditii de returnare

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, cu modificarile ulterioare, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. 
In acest caz, obligatiile consumatorului sunt:

  1. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul pentru celelalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  2. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in măsura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.
  3. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: cumparatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii.
  4. Daca bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumparatorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator.
  5. In cazul in care cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masură care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
  6. Accesoriile aflate in cutia bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din bun. Ca urmare, recomandam cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreună cu toate accesoriile acestuia.
  7. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  8. Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
  9. Vanzatorul poate retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii bunului de pana la 50% din valoarea initiala a bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa receptionarea si verifcarea bunurilor returnate.
  10. Produsele se returneaza prin curier la adresa: Str. Aleea Tisa nr. 4, Cluj-Napoca, in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. 
  11. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
 
 
Suma aferenta produsului returnat va fi rambursata clientului in cel mai scurt termen, insa nu mai mult de 14 zile de la data de la care intram in posesia produsului, prin:
- transfer in contul bancar specificat de client, atunci cand clientul a platit prin ordin de plata sau numerar la curier;
- in cazul in care plata comenzii s-a făcut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeasi metoda de plata.

© 2021 Copyright ErgoPlus